onsdag 24 oktober 2012

Ett par meter tyg

Tidigare i höstas hittade jag ett tyg jag gillade på Åhlens och det bästa av allt- det var på rea så för 70 kr fick jag 3 meter tyg som resulterade i både det ena och andra med hjälp av mammas symaskin. Gillar färgerna som lyser upp lite i höstmörkret.

 
En kudde som får dela plats i soffhörnet med ekorren som är köpt på Ge-Kås i Ullared.
En gardinkappa till lilla fönstret i tv-delen av vardagsrummet
 
 En kudde till som samsas med två gamla lila kuddar
 En duk till köksön
Och allt matchar perfekt med en lila duk till matbordet jag hittade i ett skåp och även en ny mörklila kappa i köksfönstret! Blommorna och vaserna är bordsdekorationen från sommarens bröllop som får vara kvar som ett minne.

1 kommentar:

  1. Jättefint!! Passar perfekt nu till hösten! :)
    Jag har oxå den med ekorren. Så söt ;)

    Kram verra

    SvaraRadera

Hej, vad kul att du kikade in och vill lämna ett litet meddelande till oss!