söndag 20 februari 2011

Inredningsfundering

Var inne på Hemtex förra veckan eftersom jag blev så färginspirerad av denna underbara korg jag fick i födelsedagspresent och den blombukett jag fick av min lillebror med mörkrosa gerbera och olika gröna blad. Hittad en cerise-rosa aktig gardin och matchande kuddar som hade passat prefekt ihop med denna korgen och några av de gröna dukarna och kuddarna jag redan har...

Tänk er sedan en stooor canvastavla med detta motivet ovanför skänken vid matbordet... Tja, kanske någon gång men för nu får korgen vara ensam glädjespridare, har ju precis fått upp de nuvarande gardinerna!Och för er som inte tröttnat på att höra om vårt vatten så- ta i trä, är det fortfarande bra. Ingen större lukt sedan förra veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du kikade in och vill lämna ett litet meddelande till oss!