torsdag 2 maj 2013

Största möjliga tystnad

För ett tag sedan skickade Magnus ett kryptiskt sms till mig att jag skulle sakna något när jag kom hem och alla möjliga tankar for genom mitt huvud men det visse sig vara att vi numera har en värmepump som inte låter som ett reaplan redo för start!

Lycka!

Tack vare en kommentar här på bloggen fick vi tummen ur och kontaktade ETB installation. Servicekillen förstod direkt på min beskrivning vad felet var och det visade sig att det var ett materialfel i gummifötterna till kompressorn som var orsaken att de hade sjunkit ihop pga värmen som blir. Pga detta har NIBE förlängt garantin till tre år så det kostade oss ingenting.

Riktigt bra service och snabbt åtgärdat- det gillar vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du kikade in och vill lämna ett litet meddelande till oss!