fredag 12 november 2010

Första natten!

Igår eftermiddag fick vi hjälp av snälla Mangan att flytta sängar och tandborstarna och såleddes har vi nu spenderat vår första natt i huset! Mycket nya konstiga ljud, lukter och annat som man inte är van vid men sovit har vi allt gjort!

Enda som jag har upptäckt som något negativt är duschen (och nu kommer Magnus tycka att jag är gnällig) men jag som gärna vill ha nästintill högtryckstvätt när jag duschar höll på att bli tokig innan håret blev riktigt genomblött eller innan allt schampo var ursköljt men det fixar nog han fixarfrasse som jag bor med :-)

Ha en riktigt bra dag därute- nu ska här jobbas en dag till sen är det ledigt hela nästa vecka enbart för piffing och puffing!

3 kommentarer:

  1. Vad härligt!! =)
    Ja det där med duschen förstår jag. Jag är likadan. Har ju inte tid att stå där hela dagen.. ;-)

    Kram Verra

    SvaraRadera
  2. Hahaha... jag är precis som dig när det kommer till duschen.
    Tack för att du kom o höll mig sällskap idag.
    Kram Anna-Karin

    SvaraRadera
  3. Är också likadan. Och det ska gärna vara så nära skållhett vatten som det bara går...

    SvaraRadera

Hej, vad kul att du kikade in och vill lämna ett litet meddelande till oss!