tisdag 21 december 2010

Vintriga bilder...

Insåg när jag satt och letade att vi inte har så många bilder på huset utifrån efter att byggnadsställningarna togs ner och delvis beror ju avsaknaden av bilder på att systemkameran helt plötsligt slutade samarbeta med objektivet som vi haft sedan början och att laddaren till den lilla kameran gömt sig i en påse under diskbänken i tvättstugan (hur den nu hamnat där...).

Nu är iaf laddaren infångad så jag tog en liten tur och tog ett par bilder när jag kom hem förut, inte av bästa kvaliteten alltid men de får duga så länge.

Här ser man hur högt huset ligger jämfört med vägen, jag är ju trots allt 1,78 & håller kameran över i pannhöjd ändå får jag med så mycket vall!
Från andra hållet, ångrar inte att vi gjorde en sådan stor uppfart eftersom det inte finns någon annan stans att parkera för gäster. Magnus får gott o väl plats med sin lastbil, 1 bil i carporten och ytterliggare tre platser framför.
Här syns den där grushögen som gör att räser-Volvon får stå ute o frosta igen varje natt...
Framsidan från vägen
Detta är vad som vi möts av varje gång vi kör ut från vår lilla väg, det röda skenet på himlen är Kungsbacka som lyser upp
200m längre upp hittar ni oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej, vad kul att du kikade in och vill lämna ett litet meddelande till oss!