måndag 27 december 2010

Köksö

Hoppas att ni haft en lika skön jul som vi har haft! Kanske lite mycket farande o flängande eftersom det varit så lite ledigt i år men det får gå. Tomten var väldigt givmild i år och vi tackar både mina och Magnus föräldrar för de oerhört generösa bidragen till vår köksö.

IKEA fick stå för middagen och sedan bar det av ner till lagret för att fylla två vagnar med stommar, lådor, hyllplan, luckor och annat som behövs- kändes som vi handlade ett halvt kök!

Magnus har roat sig med att skruva ihop alla stommar, lilleman lekte koja i dem och jag försökte möblera om i garderoberna. Har tidigare nämnt att jag tycker det var lite snålt med inredningen i garderoberna i sovrummen så vi köpte ett par extra trådbackar från Elfa idag men de glidlisterna som hörde till var ca 2 mm för långa... Får se hur vi löser detta.

2 kommentarer:

  1. Det här lilla bygget vill jag se bilder ifrån, gärna ofta :-) //Magnus J

    SvaraRadera
  2. Spännande och se hur de ser ut med en köksö =)

    Med saker som jag lagt upp de kommer jag köpa efter att vi flyttat in så jag ser om de passar =) Vi kommer inte ha plats å förvara allt annars ;)

    Jaa mera bilder =)

    SvaraRadera

Hej, vad kul att du kikade in och vill lämna ett litet meddelande till oss!